ARISTON ANDRIS LUX ECO 15

Kód: NC-29341
214,50 € –14 %
ARISTON ANDRIS LUX ECO 15
214,50 € –14 % 183,55 € / ks
Predaj skončil alebo momentálne nedostupný

Detailné informácie

Podrobný popis

ARISTON ANDRIS LUX ECO 15
 
Mimoriadne úsporný elektrický zásobníkový ohrievač vody ANDRIS LUX ECO s prémiovým dizajnom a kompaktnými rozmermi, vďaka ktorým ho ľahko nainštalujete nad alebo pod umývadlo. 
 
Výhody:
 
  • Bezpečná prevádzka 
  • Ochrana proti prehriatiu
  • Ochrana pred zamrznutím
  • Automatická diagnostika ohrevu
  • Úspora energie 
  • Veľký výkon 
  • Taliansky dizajn
  • Dlhá životnosť 
  • Jednoduché ovládanie

Dodatočné parametre

Kategória: Ariston
Záruka: 2 roky
Hmotnosť: 20 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

O spoločnosti 

Ariston je globálnym odborníkom v oblasti ohrevu vody a vykurovania. Ponúka ľuďom na celom svete výrobky s talianskym dizajnom, ktoré sú efektívnym a vysoko kvalitným riešením pre ich pohodlie. Vďaka odbornosti a hlbokému porozumeniu potrebám zákazníka nám dôverujú milióny rodín po celom svete už viac ako 50 rokov. Naše výrobky predávame vo viac ako 150 krajinách sveta.

Ariston je oceňovaný odborníkmi a profesionálmi za úsilie, ktoré vynakladá na zdokonaľovanie návrhov svojich výrobkov za účelom čo najrýchlejšej a najjednoduchšej údržby a inštalácie. Značka Ariston patrí do skupiny Ariston Thermo Group, svetového lídra v oblasti vykurovania a ohrevu vody.

HISTÓRIA SPOLOČNOSTI

1930s / Foundation
Aristide Merloni zakladá spoločnosť “Industrie Merloni” v regióne Marche v Taliansku a začína s výrobou váh.

1960s / Ohrev vody
Založená značka Ariston a spustená výroba elektrických ohrievačov vody.

1980s / Vykurovanie
V 80. rokoch spoločnosť Ariston upevňuje pozíciu lídra v oblasti ohrevu vody a začína s výrobou kotlov.

1990s / Rozšírenie 
Spustením predaja v Číne a Rusku sa Ariston vyvíja na globálnu značku.

2000s / Značka
Značka Ariston upevňuje svoju pozíciu v oblasti tepelnej pohody definíciou novej vizuálnej identity. Pokračuje globálny rast rozšírením značky z Ameriky do Ázie.

2010s / Komunikácia
Spotrebitelia a zákazníci sú v centre všetkého, čo Ariston robí.
Ariston rozširuje povedomie o značke komunikáciou a reklamou v kľúčových krajinách.

V roku 2011 je spustená prvá celosvetová kampaň.

HODNOTY ZNAČKY ARISTON

STAROSTLIVOSŤ
Naša prvá každodenná myšlienka je na zákazníkov a partnerov. Našim cieľom je ponúknuť im najlepšie riešenie a služby súvisiace s ich potrebami a požiadavkami tak, aby zlepšili a zjednodušili svoj aktívny život.

REŠPEKT
S vedomím zodpovednosti za našu budúcnosť sa pri realizácii zmien každodenne rozhodujeme v súlade a s ohľadom na životné prostredie a hľadáme trvalo udržateľné riešenia. Snažíme sa porozumieť rozdielnym kultúram, v ktorých žijeme a kladieme dôraz na rôzne potreby našich zákazníkov.

VÍZIA BUDÚCNOSTI
Všetko, čo robíme, má vplyv na budúcnosť. V tomto hektickom svete je našou úlohou predvídať potreby našich zákazníkov a partnerov, byť inovatívni a ponúkať intuitívne riešenia.

KOMFORT VÁŠHO DOMOVA JE NAŠIM POSLANÍM

Domov je miesto, kde sa ľudia cítia bezpečne a môžu byť sami sebou, kde sú šťastní a kde sú milovaní. Je to miesto, kde trávime príjemné chvíle. Miesto plné života a drahocenných okamihov.

Ariston sa stará o každodenný komfort ľudí, aby si mohli naplno užiť vzácny a príjemný čas prežitý doma, deň za dňom.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.