Skúsenosti našich zákazníkov

Podeľte sa o Váš názor, alebo skúsenosť s nákupom v obchode ATRIA.SK

Drahí priatelia, partneri a zákazníci. Podeľte sa o Váš názor s nákupom, alebo službami v internetovom obchode ATRIA.SK.  Dúfame, že vaše pripomienky, návrhy a hlavne skúsenosti pomôžu ďalším zákazníkom rozhodnúť sa pre naše služby.  

 

Všetky pripomienky sú verejné a uvidia ich všetci návštevníci eshopu. 
Pridanie reakcie sa nachádza dole na spodnej strane stránky.

  • Autor:
    Aniko
    Dátum:
    23. 7. 2016

    Krásny drez, expresné dodanie... :) pochvala :)
  • Autor:
    šimunek michal
    Dátum:
    8. 12. 2014

    a zasa negatívna recenzia zmazaná????asi to bude potrebné"rozmazať" niekde inde...
  • Autor:
    MILOS
    Dátum:
    30. 9. 2014

    Je možná platba za tovar platobnou kartou?
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    30. 9. 2014

    Dobrý deň. Žiaľ platba kartou možná nieje. Pekný deň
  • Autor:
    Martin Jusko
    Dátum:
    21. 3. 2014

    S obchodom uzavretým cez túto stránku som bol veľmi spokojný, prekvapila ma rýchla reakcia na môj omyl pri objednávaní a následné super rýchle dodanie tovaru. Trocha mi chýba možnosť filtrovania tovaru podľa parametrov, čo by urýchlilo a zjednodušilo výber. Ďakujem, rád sa na túto firmu obrátim znova.
  • Autor:
    Lenka
    Dátum:
    14. 3. 2014

    Ďakujeme za nádherný granitový kuchynský drez. Tovar sme mali behom dvoch dní doma. Sme veľmi spokojný a tešíme sa snáď aj pri ďalšom nákupe na tejto stráke. Môžeme len a len odporúčať :)
  • Autor:
    Richard
    Dátum:
    28. 1. 2014

    ZLE! ZLE!ZLE! Kúpil som plynový ohrievač, ktorý sa v záruke pokazil. Reklamoval som ho. Ohrievač sa mi vrátil z reklamácie ešte v horšom stave a úplne nefunkčný. Záruku mi neuznali a v predajni mi oznámili, že dodávateľ záruku neuznal, ale výrobok opravil. Zvažuje podať podnet na SOI.
  • Autor:
    Peter Púll
    Dátum:
    11. 12. 2013

    Dodací termín a informácie o dodávke boli v poriadku. Neuveriteľne rýchlo bola vybavená reklamácia, výmena poškodenej časti bola dodaná v priebehu 2 dní od uplatnenia reklamácie. Odporúčam nakupovať v tomto internetovom obchode.
  • Autor:
    Eva Schillerová
    Dátum:
    31. 10. 2013

    kk
  • Autor:
    Nina Miklecová
    Dátum:
    13. 6. 2013

    Rychle dodanie, vyborna komunikacia. Rada sa obratim na tento obchod opat.
  • Autor:
    tomas kubanda
    Dátum:
    30. 7. 2012

    s nakupom som spokojny. siroka ponuka a celkom priaznive ceny. jedine vyhrada je v dodacich dobach. na stranke 2-4 dni alebo tovar na sklade a uz cakam 3 tyzden a stale nic. tak neviem.
  • Autor:
    Martin G
    Dátum:
    26. 7. 2012

    Nakúpil som tu benzínovú kosačku, vtedy za najnižšiu cenu na internete. Vybavenie bolo rýchle, donáška až domov prišla v dohodnutý deň. Môžem len odporúčať.
  • Autor:
    anna
    Dátum:
    30. 7. 2012

    Komunikácia so zamestnacami bola spojená s ochotou poradiť a pohotovo a s odborným prístupom reagovať na každú požiadavku. Objednávka bola vybavená v dohodnutej lehote. Prepravná spoločnosť predlžuje dodanie tovaru tým, že nefunguje cez víkend - čo je nevýhoda pre zamestnaných, navyše je pomerne drahá, ale tiež ochotná plniť požiadavky zákazníka. Nakupovanmie cez túto spoločnosť je spoľahlivé-doporučujem!
  • Autor:
    andrej
    Dátum:
    19. 7. 2012

    s objednavkou som spokojny dorucenie v poriadku (trosku drahe) jedna vyhrada poznamku ktoru som do objednavky napisal si v obchode nevsimli takze ju nevybavili. Mozno by bolo treba toto pole na poznamky viac zvyraznit. Ak by som si druhy krat objednaval tovar, bez problemov by som isiel znova prostrednictvom ATRIA. Vseobecne obchod dobry dobre ceny a dobra informovanost o dodavke tovaru (mail, sms)
  • Autor:
    Vlasta
    Dátum:
    16. 7. 2012

    Dňa 6. 6. som si objednala sprchovú hlavicu, pri ktorej bola uvedená dostupnosť 2-4 dni... Do dnešného dňa ju nemám, nikto sa mi ani neozval, pričom v obchodných podmienkach je uvedené, že "v prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať". Neviem nakoľko sú Vaši zamestnanci vyťažení, ale zjavne u Vás niečo nefunguje...
  • Autor:
    Marta
    Dátum:
    16. 7. 2012

    OBjednávka prisla v poriadku, dokonca k zahradnej technike vám aj vedia poradiť, co je v eshopoch zriedkave. dakujem
  • Autor:
    Milan
    Dátum:
    11. 7. 2012

    S nákupom som bol spokojny, nemám čo vytknúť.
  • Autor:
    Milan
    Dátum:
    16. 7. 2012

    ferove jednanie, som spokojny
  • Autor:
    zuzana
    Dátum:
    9. 7. 2012

    Vymazavaju negativne skusenosti a odpovede.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    9. 7. 2012

    Diskusia je moderovaná, nejednoznačné a neoverené názory, ktoré poškodzujú dobre meno spoločnosti sú obzvlášť prehodnocované.
  • Autor:
    Marián Klbik
    Dátum:
    2. 9. 2013

    Moja skússenosť bola dobrá až do chvíle, keď som prišiel na svoj omyl a chcel som jednu položku z troch vymeniť. Odrazu odpovede na e-maily nechodia a telefón mi neberú. Vyzerá to, ako keby si ma uložili ako "nezdvíhať"...
  • Autor:
    Ján
    Dátum:
    9. 7. 2012

    Snad vsetko ok
  • Autor:
    Peter Schmidt
    Dátum:
    8. 7. 2012

    Úplná spokojnosť. Tovar došiel včas a v presne objednanom množstve a kvalite. Viem len odporučiť.
  • Autor:
    Stevo Marcinak
    Dátum:
    8. 7. 2012

    Dobry den! s nakupom som spokojny, vas produkt budem sice vyuzivat az v zime ,kedze je to cerpadlo kurenia.Dakujem
  • Autor:
    Ján
    Dátum:
    6. 7. 2012

    DObry den, nakup ok. Dakujem a odporucam
  • Autor:
    Zuzana
    Dátum:
    5. 7. 2012

    Vsetko v poriadku, drez a bateria prisla asi za tri dni.
  • Autor:
    Peter
    Dátum:
    26. 6. 2012

    Objednávka prišla nekompletná, stále čakám na odozvu ako dopošlete zvyšok a kto bude znova platiť poštovné, ktoré už bolo vo vyššej sume uhradené. Informovanosť zákazníka je slabá, neviem posúdiť vyťaženosť Vašich obchodníkov, ale obchodník pridelený k mojej objednávke ani raz nereagoval na otázky.
  • Autor:
    denisa
    Dátum:
    13. 7. 2012

    súhlasím, slabá informovanosť zákazníka!!! ani neviem či už je moja objednávka vybavená. bolo písané doručenie 2-4 dni...ale ešte stále ani neviem či je tovar skladom, alebo koľko budem čakať nič....
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    13. 7. 2012

    Dobrý deň, viem o tomto probléme s batériami RISA, dovozca na slovensko ma momentálne problém s dodávkami, Žiaľ mi to už ovplyvniť nevieme.
  • Autor:
    Ivan
    Dátum:
    25. 6. 2012

    Trocha to s tou dodavkou do troch ,štyroch dni nefunguje. Nakolko som si tovar objednal 18.6. nasledne som to urgoval 25.6. telefonicky, kde mi pani natelefone povedala ze mi to hned dnes zaslu nakolko nemali tento tovar na sklade. Keby som to neurgoval mozno by som cakal do sudneho dna. A to som ma v zaujme objednavat aj iny tovar v hodnote prevysujucej 1000.-€ . Nuz asi niekde inde Zaujimave je na tom to ze tieto reakcie necita nikto z kompetentnych,inac by ten shop uz davno zrusili. Neviem kde je problem dopisat k tovaru pocet kusov na sklade resp. docasne nedostupne, alebo dostupnost niekolko dni.
  • Autor:
    Branislav Kukla
    Dátum:
    22. 6. 2012

    Tovar som si objednal 7.6.2012 a napriek dostupnosti 1 -3 dni ho stále nemám. Keby som už viac krát netelefonoval čo je s objednávkou ani neviem, že boli problémy a dodávateľ poslal nesprávny tovar. A to vraj už mal byť ten správny 20 teho do obchodu dodaný. Som dosť nespokojný, je to už dva týždne a nič. Tiež sa mi nepáči, že sa musím dopytovať čo je s objednávkou. Uvažujem nad stornom objednávky.
  • Autor:
    ATRIA.SK - miroslav
    Dátum:
    22. 6. 2012

    Dobrý deň, o tomto probléme viem, objednávka aj s Vašim tovarom odišla do Einhellu 8.6. a do teraz nemajú kladivo na sklade, dnes ráno som telefonoval. Žiaľ my to už nevieme ovplyvniť.
  • Autor:
    Sefcik
    Dátum:
    19. 6. 2012

    Objednal som si vŕtačku BOSCH za super cenu. Poslali mi SMS, e-mail a dokonca mi volali, že sa to vybavuje. Keď som ich upozornil na to, že cena je podstatne nižšia ako u konkurencie, neprišlo žiadne poďakovanie, ospravedlnenie, iba mi povedali, že to je chyba a že si može vŕtačku objednať inde :) Tak som si objednal.
  • Autor:
    Roland Benko
    Dátum:
    18. 6. 2012

    Po skúsenosti s Vami môžem spokojne vyjadriť svoju spokojnosť. Všetky veci prišli promtne a bez akýchkoľvek prieťahov.
  • Autor:
    Marek
    Dátum:
    17. 6. 2012

    Dobrá cena + dodacia lehota + komunikácia + prehľadný e-shop = Maximalna spokojnost !
  • Autor:
    Robert Šimák
    Dátum:
    17. 6. 2012

    No čo sa mňa týka, som spokojný s objednávaním tovaru cez Vašu internetovú stránku, vybavením objednávky, rýchlosťou doručenia. Vaša stránka je prehľadná, jednoducho sa cez ňu objednáva a páčia sa mi aj tie " pomocné nákresy". Kupoval som kotol, tak mám na mysli nákres "Čo ešte potrebujete ku kotlu?" Ale, ale chybička se vloudila. Kotol prišiel, otvoril som škatuľu a v nej ďalšia menšia s príslušenstvom ku kotlu. Podľa zoznamu som začal kontrolovať jednotlivé diely a ... Tri diely mi chýbali. Určite to nie je vaša chyba, že k zariadeniu niečo chýba. No vy si tovar, ktorý beriete od výrobcu (dodávateľa) a následne ho predávate spotrebiteľovi, nekontrolujete ??? Ihneď po tomto zistení som vec telefonický nahlásil na telefónne číslo, ktoré bolo na škatuli ( na vašej nálepke). Telefón zodvihol chlap a uviedol, že cez neho tovar nešiel, a že vec povie kolegini a tá sa mi ozve. Prešli cca 2 hodiny a neozval sa nik. Tak som zavolal tej pani, ktorá bola pridelená k mojej objednávke a ona uviedla, aby som napísal mail na info@atria.sk . Mail som napísal a dostal som odpoveď, že to sa ešte nikdy nestalo, a že diely tam musia "niekde" byť. "Niekde" je tá škatuľa s príslušenstvom, v ktorej niektoré diely sú a niektoré chýbajú. Napriek tomu som všetko prezrel, ale nikde som ich nenašiel. Písal som druhý mail s presným popisom chýbajúcich dielov a na ten som ešte ani nedostal odpoveď . Podľa návodu k obsluhe nemôžem kotol pripojiť, lebo nemám jeden z originál dielov. Takže co dál ???
  • Autor:
    Milan
    Dátum:
    16. 6. 2012

    Vybavenie objednávky=spokojnosť, mal som osobný odber a najväčší problém som mal nájsť vašu predajňu.Bolo by vhodné lepšie označiť budovu kde sa nachádzate.
  • Autor:
    Alexander
    Dátum:
    16. 6. 2012

    Maximálna spokojnosť
  • Autor:
    Peter
    Dátum:
    15. 6. 2012

    Dakujeme, velmi ochotne, rychlo a lacno sme u vas zohnali novy kotol :)
  • Autor:
    Zummer
    Dátum:
    15. 6. 2012

    Nespokojosť!! Jednoduchú objednávku nedokázali zabezpečiť ani za 2 mesiace! Neustále výhovorky na dočasnú nedostupnosť tovaru u výrobcu Dražice (osobne pochybujem že výrobca ako Dražice má v hlavnej stavebnej sezóne mesiac uzavretý výrobný závod)..Ak zaplatíte objednávku z iného účtu ako je meno objednávateľa nedokážu ju spárovať = zlá spolupráca medzi obchodným a ekonomickým úsekom firmy Atria. Tovar v ponuke v eshope reálne nie je dostupný. Nezáujem o zákazníka. NEODPORÚĆAM!!! Nikdy viac.
  • Autor:
    Peter
    Dátum:
    13. 6. 2012

    Nedávno som u Vás kúpil kondenzačný kotol IMMERGAS VICTRIX Zeus 26.Bol som s Vašim prístupom spokojný a praje Vám veľa úspechov vo Vašej praci.S pozdravom Peter Sýkora.
  • Autor:
    Miroslav
    Dátum:
    13. 6. 2012

    Dobry den.Ceny mate dobre.Zasielka mi prisla O.K.Akurat komunikacia cez mail je slaba.Nemohol som sledovat stav svojej objednavky ale asi to bolo sposobene tym,ze som sa zaregistroval az po objednavke.Skoda,ze som si ten kotol neobjednal o 3 dni neskor,mate tam teraz vybornu akciu na tento kotol.S pozdravom.
  • Autor:
    Martin
    Dátum:
    13. 6. 2012

    vsetko bolo super len skrinky na rozdelovace by mohli mat aj popis ze napr.skrinka na 7 cestny rozvadzac nie len v rozmeroch inac super
  • Autor:
    Michal
    Dátum:
    13. 6. 2012

    Dobry den.Skusenosti dobre,profesionalny pristup.Az na to ,ze som dvakrat uz pisal mail pani Mrazovej ohladne dobropisu a doteraz mi ani na mail neodpovedala...Verim vsak ze to vysporiadame.V buducnosti mienim vyuzivat aj nadalej vase sluzby.S pozdravom Pichnarčík.
  • Autor:
    Milan
    Dátum:
    11. 6. 2012

    Dobrý deň. Musel som sa ozvať prvý ja, ale všetko sa doriešilo k spokojnosti. ste OK.
  • Autor:
    Peter
    Dátum:
    9. 6. 2012

    Spokojnosť so všetkým ale na stránke je malo info o produktoch aspoň čo sa týka vykurovacej techniky. Podrobnejší rozpis
  • Autor:
    Mariana
    Dátum:
    6. 6. 2012

    Dobrý deň. Dňa 26.5. som si objednala na dobierku batériu a 31.5. prišla. Bol to však iný typ, tak som zavolala p. Mrázovej, ako to riešiť. Bola milá, ústretová, ospravedlnila sa a povedala že mi pošlú tú správnu na svoje náklady po zaslaní batérie,ktorá mi prišla . Poslala auto, ktoré mali v blízkosti, aby ju šofér zobral späť, aby som nemusela platiť poštovné. Dnes 6.6. mi prišla ako balík. neplatila som nič,za čo ďakujem. Len to chcelo trocha trpezlivosti, ústretovosti, pochopenia a empatie na oboch stranách.
  • Autor:
    Anor
    Dátum:
    5. 6. 2012

    Dobry den prajem, pri prebrati tovaru vo vasej predajni sa clovek nachodi kym to najde. Ziadne oznacenie.
  • Autor:
    Dušan
    Dátum:
    28. 5. 2012

    Ďakujem za dodaný tovar, ten došiel v poriadku a po odskúšaní som zistil,že je v poriadku. Iba jedn maličkosť ma prekvapila a to je cena. Tovar mal byť zaslaný slov. poštou s úhradou 3 E, neviem prečo ste tovar zaslali kurierom a ten bol drahší o 4 E. U Vás to nie sú peniaze? ďakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    5. 6. 2012

    Pekný deň, všimol som si, že ste dali dopravu do 3 kilogramov, hoci bola zásielka nad 3 kg. Pri
  • Autor:
    Anton
    Dátum:
    9. 3. 2012

    Bol som veľmi spokojný z nákupom v tomto obchode odporúčam.
  • Autor:
    Martin
    Dátum:
    5. 3. 2012

    Ja som spokojný. Tovar aj keď nebol skladom hneď k odberu, mi bol objednaný u výrobcu a dodaný v dohodnutom termíne. V komunikácií nebol žiaden problém a ani s doručením. A aj ceny sú u Vás dobré a určite ešte u Vás budem nakupovať.
  • Autor:
    Frantisek
    Dátum:
    29. 2. 2012

    Som velmi spokojny. Objednaval som len drobnosti, no pristup personalu bol vyborny. A osobitna vdaka pani Mrazovej.
  • Autor:
    Tomáš
    Dátum:
    24. 2. 2012

    S nákupom som bol spokojný, dodanie bolo rýchle a cena bola super.
  • Autor:
    Hela
    Dátum:
    23. 2. 2012

    So službou v tomto internetovom obchode som bola spokojná, nakoľko mi aj poradili pri nákupe a tovar mi bol zaslaný rýchlo.
  • Autor:
    Gabriel
    Dátum:
    23. 2. 2012

    Som spokojny a dakujem za kladne vybavenie mojej objednavky.Kotol funguje bezproblemov a v buducnosti takisto budem objenavat u Vas.Ceny su super a skoro bezkonkurencne. S pozdravom: Gabriel
  • Autor:
    Anton
    Dátum:
    23. 2. 2012

    S nákupom a s tým súvisiacimi službami som spokojný,vybavovanie je promptné a spoľahlivé,avšak cena za dopravu kurierskou službou je príliš vysoká.U väčšiny dodávateľov sa pohybuje cena za dopravu kurierom od 3 do 8 €,bez ohľadu na vzdialenosť. Vaša cena za dopravu kurierom je 13 €,čo je niekoľkonásobne viac ako u iných dodávateľov.U veľkých zásielok je to pochopiteľné,ale u malých nie.Predpokladám,že sa orientujete na veľkoodberateľov,inak sa to nedá vysvetliť.
  • Autor:
    Libor
    Dátum:
    22. 2. 2012

    Spokojnost
  • Autor:
    Kuruc
    Dátum:
    22. 2. 2012

    Bol som spokojný všetko prebehlo O.K
  • Autor:
    Branislav Valasek
    Dátum:
    22. 2. 2012

    Bol som velmi spokojny,vrelo odporucam.
  • Autor:
    Tomáš Masár
    Dátum:
    22. 2. 2012

    kupoval som kotol Protherm Tiger condens, jednoznačne najvýhodnejšia cena v SR, dodanie do dvoch dní, takže spokojnosť. Troška mi vadí, že ma neinformovali o možnosti napojenia bezdrôtového vonkajšieho snímača teploty, to som za dozvedel až od revízneho technika.
  • Autor:
    Z.Špila
    Dátum:
    22. 2. 2012

    Aj keď dodávka prišla neskôr, zamestananci ma priebežne komunikovali a a informovali ma o dôvode meškania. Takže napriek omeškaniu dodávky som bol s prístupom spokojný.
  • Autor:
    frantisek
    Dátum:
    22. 2. 2012

    Som spokojny s objednanym tovarom vsetko ok a nacas.
  • Autor:
    Marek Kurňava
    Dátum:
    22. 2. 2012

    Tovar prišiel do 2 dní, seriózne jednanie, bez problémov. Nemám žiadnu zlú skúsenosť s ATRIOU. Vrelo odporúčam bol som veľmi spokojný.
  • Autor:
    Polák Marián
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Maximálna spokojnosť, môžem odporučiť. Ako sme sa dohodli, to aj platilo, žiadne dodatočné zmeny. Personál na dotazy o mojej objednávke vedel odpovedať, proste všetci boli "in". Od objednávky, cez odovzdanie tovaru kuriérovi až po dodávku tovaru som vedel v akom stave je moja objednávka, kde sa nachádza a kedy príde.
  • Autor:
    Peter
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Tovar mi bol poslany este v den objednavky, vyborne ceny, dobra komunikacia. Ibaze zmenili bez upozornenia sposob platby z IB na postovu poukazku a tak som musel vyse mesiaca cakat, kym mi prvu uhradu vratia po trojnasobnom upozorneni.
  • Autor:
    Jan
    Dátum:
    21. 2. 2012

    S nakupom som bol nadmieru spokojny. Viem len odporucat.
  • Autor:
    Bak Koloman
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Z mojej strany je maximálna spokojnosť s týmto obchodom, či už sa jednalo o vybavenie objednávky, jej dodanie a ústretovosť personálu. Môžem len vrelo odporúčať a je 100% isté, že keď budem renovovať kúpelňu, tak jedine zo systémom HEPWORTH. A čo sa týka cien (hlavne kotlov), tak sú najlacnejší v tých značkách a typoch ktoré sú prakticky najpredávanejšie.
  • Autor:
    Skasko
    Dátum:
    21. 2. 2012

    objednalk som si ešte manometer na kúrenie, ktorý mi nebol pribalený k objednávke, lebo predavačka sa ponáhľala na vodičák a zabudla. ? Prečo ?
  • Autor:
    Juraj
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Maximalna spokojnost ako s tovarom a jeho ceny tak aj s terminom dorucenia !!
  • Autor:
    Júlia Kedrová
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Ja som bola s nákupom aj s termínom dodania spokojná.
  • Autor:
    Michal Sitar
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Výborný obchod s dobrými cenami , rychle vybavenie objednávky a dodanie tovaru. Proste spokojnosť.
  • Autor:
    Juraj Kardoš
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Objednal som termostat ku kondenzačnému kotlu, objednávka bola vybavená včas, avšak obdržal som iný termostat ako som si objednal. Keďže bol za rovnakú cenu, a k rovnakému typu kotla, neriešil som toto ďalej, nemienil som sa naťahovať. termostat funguje, spokojnosť, aj keď som čakal iný, krajší :D
  • Autor:
    Silvia Grófová
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Ja som bola spokojná. Konzultáciu, ktorú som pred objednaním tovaru potrebovala som dostala, termín dodania tovaru bol dodržaný, odporučila by som spoločnosť určite ďalej.
  • Autor:
    MEREGA CONTROLS s.r.o
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Rýchly a spoľahlivý predaj, veľa tovaru skladom, veľmi dobré ceny. Odporúčam
  • Autor:
    lubomir
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Vše proběhlo v pořédku.
  • Autor:
    jano
    Dátum:
    21. 2. 2012

    S nákupom vo vašom e-shope som veľmi spokojný a dúfam, že aj moje ďalšie nákupy budú realizované k obojstrannej spokojnosti.
  • Autor:
    Bohuš
    Dátum:
    21. 2. 2012

    som spokojny s vašou firmou
  • Autor:
    maroš
    Dátum:
    21. 2. 2012

    S nákupom som spokojný, prebehol bez problémov, budem odporúčať.
  • Autor:
    Andrea
    Dátum:
    21. 2. 2012

    S tovarom som bola spokojná. Doba dodania bola trochu dlhšia, ale zrejme preto, že som to objednávala medzi Vianočnými sviatkami a vo firme boli dovolenky.
  • Autor:
    peter
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Moje skúsenosti boli veru všelijaké. Kupoval som kotol UK s tým som bol spokojný. Mal dobru cenu, dodávka prebiehala riadne( ba aj kotol funguje). Avšak bral som aj rôzne skrutkové spoje na plastohliníkove trubky(20mm). Veľke prekvapenie ma čakalo pri montáži. Takmer všetky kusy boli vyrobené v strašnej tolerancii - vzájomný rozdiel bol 0,5 až 0,8mm. Tento udaj som si samozrejme overoval aj z "černochových tabuliek". Matice "ločkali" na fitingoch tak, že pri uťahovaní som musel dávať pozor aby som závit "nestrhal". Dokonca na t-kusy som si musel si vyrobiť nove matice. Absolutne na všetkýchpoužitých kusoch som musel upraviť (skrátiť) zovierací krúžok. Ak by som to nespravil tak by som musel si vyrábať všetky matice nanovo - boli by neutiahnuteľné. Teraz zvažujem čo urobím so zbytkom dodávky ktorú som si v atrii kúpil. Nalákal som sa totiž na cenu. Môj brat robil tieto spoje avšak z fitingov od iných výrobcov a žiaden takýto problém nepoznal.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Dobrý deň prajem, skutočne neviem o žiadnom podobnom prípade, že by niekto reklamoval toleranciu matíc na skrutkových spojkách. Napadá ma len to, že či sa nespajali viaceré potrubia iných vyrobcov s našimi skrutkovými spojkami. Ale aj keby, nami predávané skrutkové spoje sú tie najbežnejšie, ktoré dostanete v každom inom obchode, nerozumiem prečo nepasovali potrubia.
  • Autor:
    Marek Kurňava
    Dátum:
    22. 2. 2012

    Nechápem čo sa vám stalo lebo skrutkové spoje na kúrenie aj plastohliníkové trubky som objednával tiež a s montážou a tesnosťou nebol vôbec žiadny problém všetko sadlo hneď na prvý krát ako malo a rýchlo som mal celý rozvod pospájaný a tesný. Podľa mňa skvelá kvalita a cena.
  • Autor:
    viktor
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Všetko O.K., chystám sa v blízkej budúcnosti opäť čo to nakúpiť u Vás, super ceny a perfektný prístup, len ta ďalej. Viktor z Komárna (Iža)
  • Autor:
    Richard
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Dobrý, ja som bol veľmi spokojný.Rýchle doručenie a tovar bez problémov.Odporúčam
  • Autor:
    Juraj
    Dátum:
    21. 2. 2012

    ok
  • Autor:
    Juraj
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Objednal som si plynovy kotol so zasobnikom na teplu vodu.Prislo mi to do niekolkych dni bez problemov. Som nadmieru spokojny so sluzbami Atria.sk
  • Autor:
    Peter
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Z objednaním a dodaním vybraného tovaru som bol veľmi spokojný. Doporučujem. Peter
  • Autor:
    Hanzen
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Objednal som si Expanznú nádobu 5 l na vodu. Poštou bola doručená nádoba expanzná 5 l , ale nie taká ako bola vyobrazená na obrázku a ktorú som si objednal. Musel som pracne prirábať držiaky na jej uchytenie. S nákupom nie som spokojný.
  • Autor:
    Branislav Skácel, ATRIA.SK
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Ďakujem za podnet, bude opravená grafika.
  • Autor:
    Klaudia
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Moja nepríjemná skúsenosť:Objednala som si z batériu na dobierku,zaplatila som ju, ale po rozbalení som zistila, že mi bol zaslaný iný typ. Po upozornení na omyl mi bolo povedané, že mám batériu vrátiť a obratom mi zašlú s nulovou platbou na dobierke, tú ktorú som si objednala. Po takmer dvoch týždňoch,( po urgovaní pracovníčky) mi prišla nová batéria, ktorú som na pošte mala opäť zaplatiť, hoci prvú platbu mi nik nevrátil, hoci na firme už bola vrátená cca 10 dní!!! Čiže to, že mi ju pošle na dobierku s nulovou hodnotou, ako sme sa dohodli už neplatilo(vraj vinou zamestnanca, ktorý nosí tovar na poštu :-)Keď som telefonovala do firmy, nech mi teda vrátia peniaze za predošlú batériu a ja si vyzdvihnem tú z pošty, bolo mi oznámené, že nasledujúci deň mi ich pošlú na účet, preto som opäť volala nasledujúci deň, či mi ich odoslali, tak ako sme sa dohodli a môžem si batériu na pošte vyzdvihnúť. Pochopiteľne som sa nechcela dostať do situácie, že si opäť vyzdvihnem inú batériu, ktorú som si neobjednala a zas za ňu zaplatím. Milá pani mi oznámila, že od ekonómky dostala informáciu, že kým si nevyzdvihnem a nezaplatím novú batériu z pošty, tak mi nevráti peniaze a keď tak urobím, tak cca o 2 týždne mi ich zašlú na účet. Veľmi ma nahnevalo, že neplatili tie podmienky, ktoré mi povedala predošlý deň a ani jedna sa nezhodovala s podmienkami uvedenými na internetovej stránke. Až po nepríjemnom telefonickom rozhovore s p. konateľom mi na druhý deň peniaze vrátili a ja som si vyzdvihla a zaplatila novú batériu. Nepáčili sa mi zavádzajúce informácie pani pracovníčky, ktorá ma držali v omyle, ako aj Vaše pán konateľ, keď som Vám povedala, že som sa s takýmto niečím ako je platba za ten istý tovar dva krát ešte nestretla. Vy ste mi odpovedali"môžete byť rada, že ste sa s tým stretli prvý krát" vraj iným sa to stáva bežne.Áno, bežne platím v obchode 2 x za ten istý chlieb :-) Priznávam, aj ja som už po troch týždňoch od objednávky vybuchla a bola na Vás veľmi nepríjemná, ale po takýchto reakciách od predajcu by bol asi každý z nás. Som veľmi rada, že sa to nakoniec vyriešilo k vzájomnej spokojnosti, ale môj prvý nákup bol aj mojím posledným a známym firmu určite neodporučím. Je mi to ľúto, lebo na výber máte množstvo dobrého tovaru v dobrých cenách :-) ale žiaľ kupujúci sa pozerá aj na prístup :-) :-) :-)
  • Autor:
    Branislav Skácel, ATRIA.SK
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Dobrý deň, spomínam si na ten prípad. Vzniknutá situácia ma samozrejme mrzí. S tým platením na pošte je to pravda, máme prednastavené podacie lístky a poukážky vždy "na dobierku" a vo Vašom prípade sa stalo to, že sa v systéme zabudlo odstrániť takéto prednastavenie. Za situáciu sa ospravedlňujeme.
  • Autor:
    Hanzen
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Objednal som si Expanznú nádobu 5 l na vodu. Poštou bola doručená nádoba expanzná 5 l , ale nie taká ako bola vyobrazená na obrázku a ktorú som si objednal. Musel som pracne prirábať držiaky na jej uchytenie. S nákupom nie som spokojný.
  • Autor:
    Branislav Skácel, ATRIA.SK
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Ďakujem za podnet, bude opravená grafika.
  • Autor:
    Terézia Drozdová
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Objednala som si termostat, ktorý nereagoval na kotol, napriek tomu, že bol presne odporúčaný ten typ a nechceli ste mi ho vymeniť, vraj bol už otvorený. Ako sme ho mali vyskúšať. Nechceli sa so mnou o tom ani rozprávať. Takže nespokojnosť.
  • Autor:
    Branislav Skácel, ATRIA.SK
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Dobrý deň, takéto prípady sa žiaľ stavajú, každý vrátený tovar musí byť zároveň aj nepoškodený. Stáva sa, že termostat si kúpi zákazník a da ho namontovať montážnikovi, ktorý nerieši nejaké potencionálne vrátenie tovaru a termostat otvorí bez problémov ostrým šrobovákom alebo nožíkom, kde na nom samozrejme necha škrabance po predmete. Takéto riešenie pochopiteľne nie je príjemne, ale náš dodávateľ Protherm má takéto isté kritéria na vrátenie tovaru.
  • Autor:
    Karol
    Dátum:
    21. 2. 2012

    S nákupom spokojnosť. Vsetko bolo v poriadku.
  • Autor:
    Ján Tvrdoň
    Dátum:
    21. 2. 2012

    S nakupom som bol spokojny.
  • Autor:
    Milan, poprad
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Dobrý deň, no ja som vystavil objednávku, no neprišla mi žiadna odpoveď o prijatí, či už tovar kedy mňa dosť. a jedno čerpadlo došlo až o týždeň a nik mi nedal vedieť. Takže nespokojnosť.
  • Autor:
    Branislav Skácel, ATRIA.SK
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Dobrý deň, pokiaľ Vám nepríde potvrdenie o prijatí objednávky, to znamená že ste pravedpodobne zle vyplnili emailovu adresu. Stáva sa to takmer na každej desiatej objednávke, potom ľudia nevedia čo je s ich tovarom. Každú nedoručiteľnú adresu síce vidíme, ale niekedy ani oprava adresy nepomôže. Zároveň pri zlej adrese je vždy objednávka potvrdená telefonicky, aj keď bude dodanie trvať dlhšie ako je zvykom. No vo Vašom prípade sme sa asi ani nemohli dovolať.
  • Autor:
    Martin
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Personal ochotne vysvetlil dodanie tovaru a doriesil nezrovnalosti v adresach fakturacie a dodania. Tiez sa mi pacilo, ze o priebehu objednavky chodili notifikacie.
  • Autor:
    Richad Fekete
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Dobry den, mal som objednany kotol. Kotol aj dosiel, no nemal som pribaleny zarucny list a fakturu. !!! Musel som az zatelefonovat, potom prisli dokumenty az za tri dni!!! Ale inac dobre si myslim.
  • Autor:
    Peter Bazala
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Spokojnosť s nákupom. Bez akýchkoľvek problémov.
  • Autor:
    Ivan Vincík
    Dátum:
    21. 2. 2012

    Nákup bol zrealizovaný bez problémov. Páčil sa mi systém notifikácií o stave objednávky aj s kontaktnými informáciami na vybavujúceho obchodníka. Takmer 100% spokojnosť :-) Budem u vás nakupovať aj nabudúce.
  • Autor:
    Peter Droppa
    Dátum:
    21. 2. 2012

    S nákupom som bol veľmi spokojný, bol som informovaný ako sa spracováva moja obj.. Určite sa znovu obrátim s nákupom na vás a budem odporúčať ďalej.
  • Autor:
    Dalibor Dobeš
    Dátum:
    21. 2. 2012

    S nákupom som bol spokojný - po objednávke ma kontaktovali z obchodu, dokonca sme zmenili spôsob platby kvôli rýchlosti dodania a o pár dní som mal kotol doma - odporúčam a rád nakúpim znova :)


Dear customer,
if you are visiting us from countries of European Union
please read our terms and information about shipping to EU
HERE.

 



chat 0917 133 662 info@atria.sk Máte otázku?
Napíšte nám správu clear
Správa bola odoslaná. ZATVORIŤ
V košíku sa nachádza tovar, ku ktorému je možno dokúpiť potrebné príslušenstvo.
help
Súvisiaci tovar ku kotlu
Súvisiaci tovar ku kúreniu
Zobraziť diskusie zákazníkov
Zobraziť kompletný sortiment
blur_linearMontáž stenového vyk.
Návod na montáž stenového vykurovania
wifi_tetheringČidlo zásobníka
Čidlo zásobníka
isoOdporučený termostat
Junkers CW100
battery_fullOdporučený akumulátor
Odporučený akumulátor
format_align_justifyRebríkové radiátory
Odporučený rebríkový radiátor
local_drinkKlasické batérie
Klasické beztlak. batérie
local_drinkOdporučené pákové batérie
Pákové beztlak. batérie
tuneNezávislá regulácia
Nezávislé riadenie vyk. okruhov
done_allAlternatíva za nižšiu cenu
Alternatívne kotly za nižšiu cenu
done_allAlternatíva za nižšiu cenu
Alternatívne kotly za nižšiu cenu
done_allAlternatíva za nižšiu cenu
Alternatívne kotly za nižšiu cenu
done_allAlternatíva za nižšiu cenu
Alternatívne kotly za nižšiu cenu
done_allKompatibilný s kotlami
Kompatibilný s kotlami
done_allKompatibilita termostatov
Kompatibilita termostatov s kotlami
settings_backup_restoreOdporučené čerpadlá
Čerpadlá
IBO OHI
exposureEkvitermické čidlo
Ekvitermické čidlo
isoTermostaty na čerpadlá
Termostaty na čerpadlá
isoOdporučený termostat
Protherm Thermolink P2
isoOdporučený termostat
Buderus RC 300
isoOdporučený termostat
Vaillant multiMATIC 700
isoOdporučený termostat
Emos EMP911
isoOdporučený termostat
Ariston Clima Manager RC1
routerOdporučené dymovody
Odporučené dymovody
swap_callsOdporučené potrubie
Pex-AL-Pex 16x2
call_splitOdporučené rozdeľovače
Odporučené rozdeľovače
merge_typeOdporučené spojky
Odporučené spojky
border_outerOdporučené dosky
Odporučené systémové dosky
battery_charging_fullOdporučené záložné zdroje
Odporučené záložné zdroje
format_color_fillOdporučená zmes
Odporučená nemrznúca zmes
powerOdporučené špirály
Odporučené vykurovacie tyče
ondemand_videoVideo montáže HEP2O
Video montáže
buildPomôcky na montáž
Pomôcky na montáž
flip_to_frontOdporučené skrinky
Odporučené skrinky
format_color_fillOdporučený olej
Odporučený olej
headsetOdporučená ochrana tváre
Odporučená ochrana tváre
Vážený zákazník,
objednávky prijaté po 26.8.2016 budú spracované až po 4.9.2016
z dôvodu dovolenky.
Ďakujeme za pochopenie.
menu
shopping_cart
search
more_vert
 
 
Hľadáte oblý rebrík?
Hľadáte rovný rebrík?
Hľadáte bezdrôtový termostat?
Hľadáte drôtový termostat?
arrow_drop_up
Súhlasím s obchodnými podmienkami.
Filtrovanie príspevkov