Buderus Logamax plus GB 072-14 + Logalux S 120 + RC 200

Buderus Logamax plus GB 072-14 + Logalux S 120 + RC 200
Naša cena s DPH:
1 620,00 €
Naša cena bez DPH:
1 350,00 €
Cenníková cena s DPH:
2 483,40 €
Ušetríte:
863,40 €
Zľava obchodu ATRIA.SK:
35%
Dostupnosť:
2 - 5 dni
Katalógové číslo:
8 733 500 129
starý kód: 8 718543087
ks



Popis tovaru

Kondenzačný plynový kotol Buderus Logamax plus GB 072-14 + Logalux S 120 + RC 200 - Buderus Ekomonik 14 v zostave kotla a zásobníka

 

Obrázok je ilustračný.

 

Zostava obsahuje:

  • kondenzačný kotol Logamax plus GB072-14
  • zásobníkový ohrievač Logalux S120
  • FW snímač teploty TÚV
  • logamatic RC 200.

 

Výhody : 

  • Vysokoúčinná kondenzačná technika s normovanými stupňami využitia až 109 %
  • Šetrí energiu a znižuje emisie
  • Výkonný regulačný systém a vysoký komfort ovládania vďaka regulátoru Logamatic EMS v kombinácii s ovládacou jednotkou Logamatic RC35 (príslušenstvo)
  • Nízka spotreba energie v pohotovostnom režime
  • Osvedčená pripojovacia technika pre rýchlu montáž a inštaláciu
  • Miliónkrát overený robustný výmenník tepla zo zliatiny hliníka a kremíka s nízkou citlivosťou voči znečisteniu.

 

Technické parametre :

Menovitý modulačný výkonový rozsah [kW] : 2,9 – 14 
Normovaný stupeň účinnosti Hi* [%] : do 109 
Výkon TÚV [kW] : 15,1 
Priemer spalinovej rúry [mm] : 80/125 
Teplota TÚV [°C] : 40 – 60 
Elektrický príkon [W] max. : 65 max. 
Výška x Šírka x Hĺbka [mm] : 840 x 440 x 350
Hmotnosť [kg] : 43
 

Zisk v každom ohľade

S kotlom Logamax plus GB072 šetríte vďaka modernej kondenzačnej technike nielen denne peniaze a energiu, ale už aj predtým – pri montáži. Plynový kondenzačný kotol je už od výroby kompletne vybavený všetkými potrebnými komponentmi. Táto kompaktnosť šetrí Vášmu kúrenárovi veľa času pri montáži – a tým Vaše náklady a okrem toho aj veľa miesta. Logamax plus GB072 sa totiž dá umiestniť na stenu a Vám zostane voľný priestor pre prácu s interiérom.

Úsporný a šetrí životné prostredie

Keď energeticky efektívne kúrite, máte vždy dvojnásobný dôvod pre spokojnosť. Lebo okrem Vašej peňaženky šetríte aj prirodzené predpoklady našej existencie - účinne pomáhate znižovať tvorbu CO2 a zlepšovať ekologickú bilanciu. So systé- mom Buderus a vyzretou kondenzačnou technikou je to jednoduchšie, ako si myslíte.

Buderus – výhody so systémom

Buderus Vám ponúka celý program okolo témy kúrenie – od tepelného čerpadla po vykurovacie telesá. Našou špecialitou je, že sa dôsledne staráme, aby boli produkty navzájom prispôsobené. Preto môžete rôzne technológie navzájom podľa potreby kombinovať. Napríklad kondenzačné kotly so solárnymi zariadeniami, tepelnými čerpadlami a kotlami na tuhé palivá ako aj so zásobníkmi teplej vody. Aj naše inteligentné regulačné systémy navrhnuté pre budúce technológie podporujú Váš systém, s ktorým pripravujete teplo. To všetko nielen uľahčuje inštaláciu, ale predovšetkým pomáha ešte hospodárnejšie a ekologickejšie zaobchádzať s energiou.

Naše skúsenosti Vám dávajú istotu

S Buderusom využívate naše skúsenosti od začiatku. Buderus už viac ako 25 rokov posúva stále ďalej vývoj kondenzačnej techniky šetriacej energiu. Našim cieľom je maximálne množstvo tepla s minimálnou spotrebou energie. Pre naše zariadenia používame iba najlepšie materiály, ktoré spracovávame najmodernejšími výrobnými metódami. Výsledkom je kondenzačná technika Buderus, ktorá Vám deň za dňom prináša radosť.

Skonštruovaný pre efektívnosť

V porovnaní so staršími zariadeniami šetrí Logamax plus GB072 až 30 % energie. Aby sme dosiahli takú vysokú úsporu, použili sme najmodernejšiu vykurovaciu techniku. Napríklad efektívnejšie vykurovacie čerpadlo, alebo mimoriadne robustný výmenník tepla zo zliatiny hliníka s kremíkom, ktorý už u viac ako milión kotlov preukázal svoju výkonnosť. 

Dokonale premyslený

Logamax plus GB072 presvedčí vysokými stupňami využitia až do 109 % vďaka inteligentnej kondenzačnej technike, ktorá získava prídavné teplo z pary horúcich spalín. Buderus ale myslel ešte ďalej – na spotrebu elektrického prúdu. Napríklad v režime Stand-by, keď nie je potrebné kúrenie. Aj tu je spotreba energie nižšia ako u porovnateľných prístrojov.

Dobre nastavený

Logamax plus GB072 je od ovládacej jednotky po základný regulátor nastavený na komfort. My totiž kladieme najväčší dôraz nielen pri obsluhe, ale aj pri základnom nastavení a uvedení do prevádzky na príjemnú obsluhu. Preto má základný regulátor BC20 intuitívny pohyb v menu, veľké tlačidlá a veľký dobre osvetlený displej s ľahko zrozumiteľnými symbolmi.

Flexibilný

Kúrenie, ktoré môžete umiestniť prakticky hocikde – Logamax plus GB072 nie je iba mimoriadne kompaktný, ale je aj schválený pre rôzne systémy prívodu vzduchu / odvodu spalín. Pre Vás to znamená, že môžete nezávisle od komína kotol inštalovať skoro všade. Rozhodnutie je úplne vo Vašej kompetencii.

Diskusia


  • Autor:
    michaela
    Dátum:
    30. 6. 2014

    dobrý den, mame podlahové vykurovanie aj radiatory je tento kotol vhodný pre pripojenie?

Diskusia



  • Autor:
    Peto
    Dátum:
    30. 10. 2018

    Dobry.Chcem sa opytat mam starsi dom menene plastove okna zatepleny strop ma 120m2 liatinove radiatori.Preto sa pytam ci by ste mi odporucili tento kotol a ci obsahuje v baleni vsetko co potrebuje k pouzivaniu alebo treba dokupit.Dakujem.
  • Autor:
    Atria.sk
    Dátum:
    31. 10. 2018

    Dobrý deň. Áno tento kotol bude stačiť. Prípadne si môžete pozrieť aj zostavu JUNKERS https://www.atria.sk/junkers-cerapurcompact-zsb-14-1-de-st-120-5-z-cw-100/. Pri oboch zostava obsahuje kotol, zásobník vody aj termostat. Ešte by ste mohli potrebovať dymovod v závislosti od toho, či ho chcete viesť cez stenu von https://www.atria.sk/vodorovny-odtah-spalin-azb-918/ alebo cez strechu hore https://www.atria.sk/zvisly-odtah-spalin-azb-919/ Pekný deň
  • Autor:
    Peter
    Dátum:
    24. 9. 2017

    Dobry den, riesim dilemu vymeny kurienia v RD postaveny v 1980 zatepleny a oknami s 2sklom. Jedna sa o 2 podlazny dom v radovej zastavbe (1 stena kryta susedom a druha dilatacia a potom sused cize tam sa az tak nevyhrieva). Uzitkova plocha je 190m2. Aktualne sa pouziva kotol Protherm 23BOWE cize klasicky plynovy s prietokovym ohrevom TUV. Budeme tam byvat dvaja dospeli a dve male deti cize prietokovy ohrev nevyhovuje. Taktiez by som chcel kurit dom na komfort s regulaciou. Radiatori este povodne ale rozvod kurenia je tenkymi rurkami ake sa pouzivaju teraz cize nema velky objem vody. Aky kotol vykonovo a znacku z Vasej ponuky by ste mi odporucili ? Dakujem.
  • Autor:
    Igor
    Dátum:
    17. 5. 2017

    Dobrý deň prajem, Mám veľký záujem o kúpu zostavy kondenzačného kotla Buderus Logamax plus GB 072 -14 so zásobníkom Logalux S 120/2 v cene 1 452,00 EUR.Zostava je asi bez regulácie. Potrebujem preto radu, akú reguláciu ku kotlu by ste mi odporučili, aby som to mohol objednať komplexne. Za ochotu a radu Vám vopred ďakujem.
  • Autor:
    Atria.sk
    Dátum:
    17. 5. 2017

    Dobrý deň. Kotol nájdete na našej internetovej stránke: https://www.atria.sk/buderus-logamax-plus-gb-072-14-logalux-s-120-5/ a reguláciu nájdete tu: https://www.atria.sk/buderus-logamatic-rc-300/ Pekný deň.
  • Autor:
    Vladimír
    Dátum:
    25. 4. 2017

    Potreboval by som poradiť plynový kotol do cca 12 kW s zásobníkom na ohrev TÚV cca 45 litrov, prípadne mi navrhnite aj variant s prietokovým ohrevom, kotol klasický aj kondenzačný. Ďakujem
  • Autor:
    Atria.sk
    Dátum:
    25. 4. 2017

    Dobrý deň. V ponuke máme iba kondenzačné kotle, ale 12 kw so vstavaným zásobníkom sa nerobí, minimálne tak 18 kw napr. Protherm: https://www.atria.sk/protherm-tiger-condens-18-25-kkz-42/ Ale s prietokom už vôbec nie je:https://www.atria.sk/junkers-cerapurcompact-zwb-24-1-de-junkers-cw-100/ Ak chcete minimálny výkon, tak je treba s klasickým zásobníkom ako zostavu. Pekný deň.
  • Autor:
    Pali
    Dátum:
    27. 11. 2016

    Dobrý deň Kotol Buderus Logamax plus GB072-14+Logalux S120-2 čI musi zasobnik pod kotlom na zemi namontovany alebo či nemôže byť vedľa kotla či na stene alebo na zemi Dakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    28. 11. 2016

    Dobrý deň. Zásobník musí byť jedine pod kotlom na zemi. Pekný deň.
  • Autor:
    Peter H
    Dátum:
    14. 11. 2016

    Dobry den Je mozne zredukovat komin zo 125/80 na 100/60 pri cca 4m dlzke komina? Bohuzial mam chranicku 125 a tym padom som limitovany kominom 100/60.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    14. 11. 2016

    Dobrý deň. Osobne si myslím, že by to mohlo byť zredukované. Avšak prosím poradte sa radšej ešte so servisným technikom. Pekný deň.
  • Autor:
    Peter H
    Dátum:
    14. 11. 2016

    Vdaka. Mozno pojdem teda pre istotu do zostavy s original prirubou 100/60, napr. Vaillant VU 146/5-5 ecoTEC plus + VIH R120B
  • Autor:
    Milan stepunek
    Dátum:
    17. 7. 2016

    Viete mi povedať či je tento kotol vhodný do RD s podlahovím vykurovanim O rozlohe 94 m2 +OHREV VODY PRE 4 ČLENNÚ RODINU?alebo mi viete odporučiť inú variantu Z vašej ponuky?samozrejme čím menšia cena tím lepšie no nie za cenu kúpi nekvalitné ho kotla.dakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    18. 7. 2016

    Dobrý deň. 14 kW kotol bohate postačuje na 94 metrov štvorcových. Pokiaľ hľadáte alternatívu v tej lepšej kategórií, tak si môžete prezrieť kotol Junkers, tiež so 120 litrovým zásobníkom, na ktorý je momentálne znížená cena. https://www.atria.sk/junkers-cerapurcompact-zsb-14-1-de-st-120-5-z-cw-100/. V cene je už aj regulátor. Pekný deň.
  • Autor:
    Martin
    Dátum:
    4. 5. 2016

    Dobry den. Chcem sa spytat, kotol ma vyrobne stitky slovenske? lebo mi bolo povedane, ze ak ma ine ako slovenske vyrobne stitky, neplati zaruka. Dakujem.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    5. 5. 2016

    Dobrý deň. Jedná sa o kotol zo SK distribúcie, takže má slovenské štítky. Je to pravda, zo zahraničia záruka neplatí. Pekný deň
  • Autor:
    Eva
    Dátum:
    21. 9. 2015

    V projekte máme kotol Buderus GB172-20. Chceli by sme pred zimou zakryť stavbu a na strechu s pvc fóliou by sme chceli už pripraviť strešné prvky aj pre dymovod z kotla. Prosím pošlete mi technické údaje, kde by sme našli aké parametre musí tento dymovod mať? Ďakujem.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    21. 9. 2015

    Dobrý deň. Je to veľmi jednoduché, tento kotol má dymovod o veľkosti 80/125, všetky komponenty aj priechodka cez strechu sa nachádza tu https://www.atria.sk/vykurovacia-technika/kondenzacne-kotly/odtahy-spalin-dymovody/koncentricky-dymovod-80-125mm/. Pekný deň
  • Autor:
    Zuzana
    Dátum:
    16. 3. 2015

    Dobry den, mame tuto zostavu. Chcem sa opytat, neda sa kupit nejaky kryt, ktory by zakryl tie ventily a hadice co vedu z kotla do zasobnika ? dakujem
  • Autor:
    Pavol
    Dátum:
    5. 3. 2015

    Dobry den, mam zaujem o set BUDERUS LOGAMAX PLUS GB072-14 + LOGALUX S 120/5, chcel by som sa spytat, 1. dokedy este plati tato akciova cena ? Kotol by sme mali montovat tak za 3-4 tyzdne, a aj ked ho chceme od Vas aj s termostatom kupit, kedze dom je zatial prazdny nechceme ho tam zatial montovat a zaroven ho nemame kam dat. Bojime sa ze akcia vyprsi Druha otazka - termostat odporucate RC35, tento sa montuje kablom vedla kotla ? Keby sme chceli vyvod do obyvacky, nemame to ako vyriesit, na to by sme potrebovali zrejme bezdratovy ? Ten bezdratovy sa zapaja do elektriky ? Alebo na baterky. Tiez sa chcem spytat, aky dlhy kabel ma RC35 ? Dakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    5. 3. 2015

    Dobrý deň, akcia platí stále, nemusíte mať obavy. Čo sa týka termostatu, tak Buderus bohužiaľ neponúka bezdrátovú verziu, kábel k termostatu RC35 ale môže byť akokoľvek dlhý. Pekný deň
  • Autor:
    Pavol
    Dátum:
    5. 3. 2015

    Dobry den, znamena to ze ked budeme za 3 tyzdne riesit kotol, urcite bude cena co tam teraz mate na ten set, ano ? rc35 bude ok kabel kupime dlhsi Dakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    5. 3. 2015

    Zdravím Vás, áno, cena bude platiť, nemusíte mať obavy. Pekný deň
  • Autor:
    dusan
    Dátum:
    12. 3. 2015

    chcete mi povedat ze ku kotlu sa neda zapojit toto? https://www.atria.sk/buderus-logamatic-rc-20-rf-modul-rfm-20-bezdrotovy/
  • Autor:
    Patrícia Stanková
    Dátum:
    26. 11. 2014

    Dobrý večer chcela by som sa poradiť. Potrebujeme poriešiť kotol do prerobeného rodinného domu, kde máme podlahové kúrenie 10 okruhov, 120m2 + TUV 4 osoby. Podľa projektu je navrhnutý kotol GEMINOX THRi-2-17 DC B 120 Q=2,6-18,3 kw. Od kúrenárov máme navrhnutý kotol Viessmann 111 26 kw. Na vašej stránke sme našli kondenzačný plynový kotol Buderus Logamax plus GB 072-14 + Logalux S 120/2, ktorý sa nám ako laikom zdá vhodnejší.( hlavne spodná hranica výkonu) Ak by vyhovoval tento kotol čo všetko je potrebné dokúpiť aby sme mali funkčnú zostavu.(ekvitermika, regulácie ...) ďakujem Stanková
  • Autor:
    marek
    Dátum:
    17. 4. 2014

    Dobrý deň, dovoľte mi otázky prosím. Uvažujem nad kúpou tejto zostavy pre DR, bungálov, 5 izb., dokopy 9 panelových radiátorov a 2 rebríky a 5 x tzv. falošná podlahovka, podlahová plocha domu 117 m2. Tepelná strata objektu okolo 6 kW. Postačuje kapacitne táto zostava pre 4 člennú domácnosť v dome podľa popisu? Máte v ponuke aj riadiacu jednotku RC25? Aký je rozdiel medzi RC35 a RC25 z hľadiska uvedených parametrov domu? Čo obsahuje dodávka tejto zostavy, resp., čo je potrebné k nej dokúpiť okrem dymovodu pre kondenz. kotle? Ďakujem pekne za odpoveď.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    17. 4. 2014

    Dobrý deň, na tak nízku tepelnú stratu domu, by ste mali kúpiť kotol s tým najnižším výkonom. Čím teda tento buderus vyhovuje. Zostava obsahuje kompletné prepojenie, regulátor treba dokúpiť. Pre kondenzačné kotly buderus je odporúčaný regulátor Logamatic RC 35 https://www.atria.sk/buderus-logamatic-rc-35/. Dokonca RC 25 nemáme ani v ponuke. Na montáž je teda potrebné dokúpenie len dymovodu a drobného inštalačného sortimentu pod kotol. Pekný deň-
  • Autor:
    Ján
    Dátum:
    25. 3. 2014

    Dobrý deň. Má táto sada predpípravu pre ohrev TUV ? Ďakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    25. 3. 2014

    Dobrý deň. Nakoľko je to zostava, tak áno. Pekný deň
  • Autor:
    Ján
    Dátum:
    25. 3. 2014

    Dobrý deň, zle som sa vyjadril. Má táto zostava predprípravu na solárny ohrev TUV? Ďakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    25. 3. 2014

    Dobrý deň. V tomto prípade to nie je docela tak, jedine ak si kúpite samostatný kotol a ako zásobník použijete solárny zásobník https://www.atria.sk/vykurovacia-technika/solarne-sety-a-kolektory/prislusenstvo-a-kusovy-predaj/. V tomto prípade to znamená, že do zásobníka pôjde aj kotol a aj solár. Pekný deň
  • Autor:
    Mathess
    Dátum:
    25. 2. 2014

    Dobry den.Chcel by som sa opytat ako je rieseny odtah spalin z tohto kotla???Dakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    25. 2. 2014

    Dobrý deň. Myslím, že 80/125, ak oddelený, tak 80. Pekný zvyšok dňa
  • Autor:
    Tomas
    Dátum:
    29. 11. 2013

    Dobry den, mam kondenzacny kotol Logamax plus GB072-14 s izbovym termostatom Honeywell CM 707. Mam pocit,ze kotol je ovladany termostatom len dvomi sposobmi a to ze zapne na plny vykon a vypne.Pri zapnuti ide na plny vykon a vlastne len zapina a vypina nemeni vykon kotla co si myslim ze by mal. Je nejaka moznost nastavenia kotla a termostatu? Ked som pouzival RC25 kotol nesiel ani na plny vykon ale termostat ovladal vlastne aj cerpadlo a teplotu v okruhu podla potreby. Dufam,ze som to napisal zrozumitelne. dakujem za rady.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    2. 12. 2013

    Dobrý deň, áno máte pravdu, termostat len zapína a vypína kotol, nič viac robiť nevie.
  • Autor:
    Tomas
    Dátum:
    2. 12. 2013

    Dakujem za odpoved. Viete mi prosim doporucit termostat ktory by efektivne vyuzil vykon kotla? Najlepsie nieco ine ako RC35. dakujem
  • Autor:
    Matúš
    Dátum:
    30. 9. 2013

    Dobry den, Prosim ponuku na : Buderus zostava KOMPAKT Logamax plus GB172-20T 150. V eshope som to nenasiel.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    30. 9. 2013

    Dobrý deň. Tovar sa v našom e.shope nenachádza, teda nie je možné ho ani objednať. Ako alternatívu Vám odporúčame pozrieť si ponuku https://www.atria.sk/vykurovacia-technika/kondenzacne-kotly/zostavy-kotol-a-zasobnik/buderus/. Ďalej Vám chceme poďakovať za prejavený záujem, ale nakoľko sme internetový obchod, cenové ponuky nevypracúvame. S pozdravom
  • Autor:
    Ondrej
    Dátum:
    29. 5. 2013

    Dobrý deň, je možné kotol Buderus Logamax plus GB 072-14 ovládať bezdrôtovým termostatom, ak áno, mohli by ste mi napísať typ tohoto termostatu - Ďakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    29. 5. 2013

    Dobrý deň, áno samozrejme kotol Buderus Logamax plus GB 072-14 je možné ovládať bezdrôtovým termostatom. Posielam Vám odkaz, na ktorom nájdete daný typ - https://www.atria.sk/buderus-logamatic-rc-20-rf-modul-rfm-20-bezdrotovy/. Prajem pekný deň.
  • Autor:
    Vojtech
    Dátum:
    17. 5. 2013

    Dobry den, Dostal som na va tip, ze mate vynikajce ceny na kondezacne kotle. Vedeli by ste mi z vasej akciovej ponuke vybrat vhodny kotol na moju novostavbu ? Budem mat podlahove kurenie. Úžitková plocha domu 87.40 m2 Obytná plocha domu 59.50 m Je vhodny napr. Bbuderus GB072+120l TUV ?
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    17. 5. 2013

    Dobrý deň, Kotol Buderus Logamax GB 072-14 + 120 l zásobník Vám bude na Vašu obytnú plochu určite stačiť. Prajem pekný deň.
  • Autor:
    Ladislav
    Dátum:
    19. 3. 2013

    Dobry den jedna sa o kotol 24 kw , Buderus Logamax plus GB 072-14 + Logalux S 120/2 Dakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    19. 3. 2013

    Dobrý deň, Ku kotlu Buderus Logamax plus GB 072-14 + Logalux S 120/2 je vhodný termostat Buderus Logamatic RC 35 - https://www.atria.sk/buderus-logamatic-rc-35/. Pekný zvyšok dňa.
  • Autor:
    Jaro
    Dátum:
    14. 2. 2013

    Dobry den. Hladam radu. Máme buderus logomax plus 072-14 na 120m2 podlahového kurenia. Zaujima ma aky je standartny rozdiel medzi vstupnou a vystupnou teplotou v podlahe. je pravda že pre podlahove kurenie je odporučana max. teplota kotla 50st.? (tu na nom ručne nadstavujem) dakujem
  • Autor:
    Martin
    Dátum:
    14. 2. 2013

    Zdravím, plánujem do novostavby - bugalov 112 m2 k PK zakúpiť Buderus GB072-14 + zás. TUV - najmä pre jeho nízky spodný výkon. Tech. miestnosť mám ale v strede objektu vedľa komínu zn.Quatro (2 vložky - šamot na krb a nerez). Nie je možný prístup k obvodovej stene. Ako sa dá riešiť pripojenie do komína, aby to vyhovovalo normám? (sanie vzduchu zvonka a plastový výduch komína).. Prípadne mi viete doporučiť nejakú inú zostavu?
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    14. 2. 2013

    Dobrý deň, Žiaľ s daným problémom Vám poradiť neviem. Prajem Vám pekný zvyšok dňa.
  • Autor:
    peter
    Dátum:
    25. 1. 2013

    Dobry den, je tento kotol skladom? Kedy by som ho mal doma od objednania? Dakujem za odpoved.
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    25. 1. 2013

    Dobrý deň, tento typ priamo skladom nieje, avšak dodanie by bolo do nejakých piatich dní. Pekný deň.
  • Autor:
    gregor
    Dátum:
    19. 10. 2012

    dobrý deň, prosím o radu. mám bungalov novostavbu 100m2. chcem dať podlahové kúrenie. poradte mi akú značku kondenzačného kotla mám vybrať. chcem niečo tiché, kvalitné a osvedčené. samozrejme aj cenoco prijateľné. je potrebný aj zásobník na vodu?. Dakujem za radu.Gregor
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    19. 10. 2012

    Dobrý deň, v prvom rade je potrebné sa rozhodnúť pre výrobcu, ktorý ma na SK oficiálne zastúpenie, napríklad Junkers, Vaillant, Protherm, Buderus, Viessmann. Zásobník je dobrý skôr do rodiny s 3 a viac členmi. Pekný deň.
  • Autor:
    Daniel S
    Dátum:
    8. 10. 2012

    Dobry den, zaujimal by ma rozdiel medzi Buderus Logamax plus GB072 - 14 a GB172 - 14 ?
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    9. 10. 2012

    Dobrý deň, Rozdielov je viac. Model Buderus Logamax plus GB072 - 14 má napr. iný displej. Odlišnosť modelu 172 spočíva aj vo vysokoúčinnom čerpadle s regulovaným výkonom. Prajem pekný deň.
  • Autor:
    Daniel
    Dátum:
    10. 10. 2012

    Dobry den, dakujem za odpoved. Predavate aj plastove kominy k tomu kotlu (buderus GB172) ?
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    10. 10. 2012

    Áno, nech sa páči: https://www.atria.sk/kondenzacne-kotly/odtahy-spalin-dymovody/
  • Autor:
    lukas
    Dátum:
    2. 5. 2012

    Dobry den, mam zaujem o kupu kotla buderus 14 kw s vymenikom 120l. Chcem sa spytat ci moze byt vyustenie rury do komina s nerezovej ocele. vsade piste ze potrebujem plastovy k komin. dakujem
  • Autor:
    ATRIA.SK
    Dátum:
    2. 5. 2012

    Dobrý deň. Treba vždy napísať o aký typ sa jedná, lebo kondezančé musia mat dymovod z plastu pre kondezačné kotle. Klasické plynové kotle môžete pustiť aj normálne do komína z nerezu.


info V košíku sa nachádza tovar, ku ktorému je možno dokúpiť potrebné príslušenstvo.
help
Súvisiaci tovar ku kotlu
Súvisiaci tovar ku kúreniu
Zobraziť diskusie zákazníkov
Zobraziť kompletný sortiment
menu
shopping_cart
search
more_vert
keyboard_arrow_up
Súhlasím s obchodnými podmienkami.
Vážený zákazník,
objednávky prijaté po 20.12.2018 budú expedované po 6.1.2019. Prajeme príjemné prežitie vianočných sviatkov.
Vážený zákazník,
z technických príčin bude dňa 30.8.2019 zatvorené. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.
chat 0917 133 662 info@atria.sk Máte otázku?
Napíšte nám správu clear
Meno
E-mail
Vaša otázka
 

Správa bola odoslaná

V krátkom čase Vás budeme kontaktovať

ZAVRIEŤ